Snoozer Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 (redigerad) Nästan alla säger att man inte måste göra Z uppdragen för att fortsätta. Stämmer detta? Så jag kan hoppa över hans sketna uppdrag.. Redigerad 12 juni, 2005 av Snoozer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Nästan alla säger att man inte måste göra Z uppdragen för att fortsätta. Stämmer detta? Så jag kan hoppa över hans sketna uppdrag.. Du har rätt. För att följa storyn behöver du bara göra det första, men vill du ha 100% måste du göra alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Snoozer Skrivet 12 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Så du menar att jag kan skita i dom uppdragen totalt om jag vill fortsätta till nästan ut och göra de andras uppdrag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Så du menar att jag kan skita i dom uppdragen totalt om jag vill fortsätta till nästan ut och göra de andras uppdrag? Ja, du kan klara storyn utan att göra dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Ja, du kan klara storyn utan att göra dom. Vad bra då. För jag tycker den där (sista?) när man ska åka med RChelikopter och hjälpa han e ass-vår. Hur tar man upp saker med magneten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Vad bra då. För jag tycker den där (sista?) när man ska åka med RChelikopter och hjälpa han e ass-vår. Hur tar man upp saker med magneten? Det är ju den lättaste Fångar man inte saker med hjälp av ring? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sylan Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Nästan alla säger att man inte måste göra Z uppdragen för att fortsätta. Stämmer detta? Så jag kan hoppa över hans sketna uppdrag.. Jag har inte hund okej ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Det är ju den lättaste Fångar man inte saker med hjälp av ring? Nej det är en magnet som hänger på RC'n. Men sakerna fassnar du inte. Och magneten bara åker igenom dom... Vill klara den även om man inte behöver..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts