BroDD Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 (redigerad) Skickade mamma o köpa ett par plektrum åt mig.. alla va "normala".. förum ett.. de lixom.. öh.. ser ut som ett vanligt plektrum, fast me en böj på en sida.. på de står de "galli super heavy" hur ska ja hålla de? Redigerad 12 juni, 2005 av BroDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Håll så som du tycker är skönast Men du ska väl ha tummen där det "går ner" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Tror det heter Shark Fin eller nått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 12 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 (redigerad) Här kommer en bild... om ja håller i böjen får ja inge kontrol.. o kan inte hita nåt annat skönt sätt EDIT: bilden Redigerad 12 juni, 2005 av BroDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 DEn kanske är felgjord bara. den kanske ska vara rak men böjdes bågonstans ue i välden av misstag om du inte får kontroll med det där plektrmet, spela med dom andra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Här kommer en bild... om ja håller i böjen får ja inge kontrol.. o kan inte hita nåt annat skönt sätt EDIT: bilden Du ska väl spela med den "vassa" kanten neråt! Men själv tycker jag det plektrumet ser lite konstigt ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 (redigerad) I böjen ska du nog ha ditt pekfingers sida. Fattaru vad jag menar?Om du håller din högerhand med pekfingret uppsträckt, titta på fingret, vänster sida på pekfingret då. Edit: Sen knyter du väll näven som vanligt, o har den mellan pekfingrets sida och tummens topp. Redigerad 12 juni, 2005 av leftbehind Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 12 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 I böjen ska du nog ha ditt pekfingers sida. Fattaru vad jag menar?Om du håller din högerhand med pekfingret uppsträckt, titta på fingret, vänster sida på pekfingret då. Edit: Sen knyter du väll näven som vanligt, o har den mellan pekfingrets sida och tummens topp. De va svårt... om ja nu gjorde rätt hmm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 SLÄNG SKITEN OM DU INTE KAN SPELA MED DET Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 13 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 SLÄNG SKITEN OM DU INTE KAN SPELA MED DET NEJ!!! de e fint o dyrt 25 kr för bara de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Men gud! Var köper du dina saker? En butik nere i centrum där jag bor kostar alla plektrum 5 spänn styck, vare sig tjocklek och stil och allt sånt tjorv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 14 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Men gud! Var köper du dina saker? En butik nere i centrum där jag bor kostar alla plektrum 5 spänn styck, vare sig tjocklek och stil och allt sånt tjorv! Men de här e inget vanligt plektrum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Men de här e inget vanligt plektrum Nej.. ett skitdåligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts