Maxz Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Har den här modden fungerat för någon? http://www.gtagarage.com/mods/show.php?id=28 Jag gör som man ska men får ju ingen tjej från början . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Har du gjort uppdraget "Burning desire" där du ska rädda Denise ifrån ett brinnande hus. Efter det updraget, får du Denise som flickvän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Har du gjort uppdraget "Burning desire" där du ska rädda Denise ifrån ett brinnande hus. Efter det updraget, får du Denise som flickvän ... aa, och sen tar det ett tag tills man får sätta på henne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Snoozer Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Varför plockad Rockstar bort den modden? Spelet har ju ändå 18 åldersgräns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Varför plockad Rockstar bort den modden? Spelet har ju ändå 18 åldersgräns. W0rd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swe.patriot Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Nån av er kunde läsa instruktionerna.................................................................. man ska börja ett nytt spel.............annars funkar det inte...n00bs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 (redigerad) Nån av er kunde läsa instruktionerna.................................................................. man ska börja ett nytt spel.............annars funkar det inte...n00bs. Du är n00b. Swe Patriot... Svensk Patriot... men använder engelska Aja, jag har vetat om det där med att man måste starta ett nytt spel för att modden ska fungera. Det enda jag sa var att det tar längre tid för att få sätta på brudarna på grund av att man måste gå ut med dem X antal gånger. ... och så svarade jag W0rd på Snoozers inlägg. ... tack för mig din engelsksvenska patriot... Redigerad 12 juni, 2005 av Ronin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Varför plockad Rockstar bort den modden? Spelet har ju ändå 18 åldersgräns. De plockade inte bort någon modifikation. De "plockade bort" den delen av spelet helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swe.patriot Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Du är n00b. Swe Patriot... Svensk Patriot... men använder engelska Aja, jag har vetat om det där med att man måste starta ett nytt spel för att modden ska fungera. Det enda jag sa var att det tar längre tid för att få sätta på brudarna på grund av att man måste gå ut med dem X antal gånger. ... och så svarade jag W0rd på Snoozers inlägg. ... tack för mig din engelsksvenska patriot... Det står även i readme att man bara behöver gå ut en gång. .... swe patriot är bara ett namn, precis som vilket annat som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 12 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Det står även i readme att man bara behöver gå ut en gång. .... swe patriot är bara ett namn, precis som vilket annat som helst. Så här står det: * Your dating every girlfriend from the beginning * Girlfriends are available for dates all day (not time-slots)(but still only one date per day per girlfriend) * Girlfriends will have coffee with your after every date from the beginning * You should be able to see what they do when they say that they're drinking cofee * The "coffee drinking" is interactive, so you can proof yourself. Install: *Backup your data/script/main.scm file * Rename hotcoffee_main.scm to main.scm, and replace the original main.scm with it. * Start a new game (old savefile will no longer work * Go to one of your girlfriends, date her en take her home This mod is rated 18+ "Your dating every girlfriend from the beginning" då borde man väl få alla tjejer från början eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swe.patriot Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Suck.... starta ett nytt spel. åk till groove street. där ser du ett hjärta, typ där cj bor. kan det vara svårare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 12 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Suck.... starta ett nytt spel. åk till groove street. där ser du ett hjärta, typ där cj bor. kan det vara svårare? Det fungerade inte förut men jag laddade ner det igen (dom hade uppdaterat) och då fungera det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts