simonwa1 Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Har skaffat GTA SA nu. Det enda som jag irriterar mig just nu är styrsättet! Jag är van vid Vice City skulle jag tro. Allstå, när jag trycker på "gå åt left knappen" så går han åt vänster, men jag vill att han ska "strafea" åt vänster istället. En annan grej också när CJ står stilla vill jag inte ändra kameravinkel när jag rör musen, ungefär samma sak sker i bilen. Hittar inga inställningar i options? : Ni som vet vad jag menar med Vice City styrning, hur får jag detta i San Andreas??? tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Har skaffat GTA SA nu. Det enda som jag irriterar mig just nu är styrsättet! Jag är van vid Vice City skulle jag tro. Allstå, när jag trycker på "gå åt left knappen" så går han åt vänster, men jag vill att han ska "strafea" åt vänster istället. En annan grej också när CJ står stilla vill jag inte ändra kameravinkel när jag rör musen, ungefär samma sak sker i bilen. Hittar inga inställningar i options? : Ni som vet vad jag menar med Vice City styrning, hur får jag detta i San Andreas??? tack Jag brukar säga som Sony: "Welcome Change" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Har skaffat GTA SA nu. Det enda som jag irriterar mig just nu är styrsättet! Jag är van vid Vice City skulle jag tro. Allstå, när jag trycker på "gå åt left knappen" så går han åt vänster, men jag vill att han ska "strafea" åt vänster istället. En annan grej också när CJ står stilla vill jag inte ändra kameravinkel när jag rör musen, ungefär samma sak sker i bilen. Hittar inga inställningar i options? : Ni som vet vad jag menar med Vice City styrning, hur får jag detta i San Andreas??? tack Allt som du beskriver går att ändra i options/redifine controlls nåt sånt. Jag hade samma problem, man är så van vid vc så det blev svårt. Men jag prova några olika lösningar och till slut blev det kanon. Så prova dig fram och se grabben. Ser bara till så att du ändrar både foot och vehicle controlls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts