Jump to content

Cesar Vialpando

Recommended Posts

Uppdraget heter "Cesar Vialpando", no? Kanske var "High Stakes, Low-Rider", förvisso.

I alla fall, se till att ha en nitro-utrustad kärra, och håll dig på insidan av alla kurvor. I slutet av racet slår du på nitro-motorerna, och kör ner för piren. Övning ger också färdighet, förstås...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Uppdraget heter "Cesar Vialpando", no? Kanske var "High Stakes, Low-Rider", förvisso.

I alla fall, se till att ha en nitro-utrustad kärra, och håll dig på insidan av alla kurvor. I slutet av racet slår du på nitro-motorerna, och kör ner för piren. Övning ger också färdighet, förstås...

Du tänker på fel uppdrag. Han menar ett av uppdragen med Catalina.

Mitt tips är bara att övning ger färdighet. Du kan ju alltid öka på driving skill innan du gör uppdraget, blir nog lite lättare då.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaha ja... men vad fan har det med Cesar Vialpando att göra?

I alla fall, gasa på som fan i början, ta ledningen snabbt, ta det lugnt förbi bondgården, stadigt och bestämt i skogen, och sedan ger du järnet på vägen tillbaka över bron. För mig tog det tre försök på PS2:an att klara det, övning ger som sagt färdighet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag klarade faktiskt en på första försöket. :ermm:

Ta det bara lungt och gasa inte för mycket. Se till att komma förbi klumpen av bilar ganska direkt så du slipper krocka med dem. :teehee:

Annars får du väl köra den om och om igen, till slut kan du nog banan så väl att du tar varenda kurva med perfektion! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor