Anathema Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Tjena, Jag har fastnat på uppdraget när man ska raca med en svart bil. När Catalina kommer med gta3 snubben claude eller vad än han nu heter. Jag har problem. Jag kan inte styra den där bilen. :"> De far hit och dit :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 1. Kan bara säga öva, öva och öva...! 2. Vad har titeln med tråden att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 11 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 1. Kan bara säga öva, öva och öva...! 2. Vad har titeln med tråden att göra? 1.Har du klarat den? Finns det något tips? Skit irriterande race :'( 2.Klistrade in namnet på snubben. Och när jag postade vart det försent att ändra rubriken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 STäng av ljudet då blir det lite lättare!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Uppdraget heter "Cesar Vialpando", no? Kanske var "High Stakes, Low-Rider", förvisso. I alla fall, se till att ha en nitro-utrustad kärra, och håll dig på insidan av alla kurvor. I slutet av racet slår du på nitro-motorerna, och kör ner för piren. Övning ger också färdighet, förstås... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Uppdraget heter "Cesar Vialpando", no? Kanske var "High Stakes, Low-Rider", förvisso. I alla fall, se till att ha en nitro-utrustad kärra, och håll dig på insidan av alla kurvor. I slutet av racet slår du på nitro-motorerna, och kör ner för piren. Övning ger också färdighet, förstås... Du tänker på fel uppdrag. Han menar ett av uppdragen med Catalina. Mitt tips är bara att övning ger färdighet. Du kan ju alltid öka på driving skill innan du gör uppdraget, blir nog lite lättare då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Jaha ja... men vad fan har det med Cesar Vialpando att göra? I alla fall, gasa på som fan i början, ta ledningen snabbt, ta det lugnt förbi bondgården, stadigt och bestämt i skogen, och sedan ger du järnet på vägen tillbaka över bron. För mig tog det tre försök på PS2:an att klara det, övning ger som sagt färdighet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 11 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Men alltså så fort jag vill svänga så snurrar bilen runt. Min sparning där nere. Skulle nån kunna klara den för mig :"> :">GTASAsf5.b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Men alltså så fort jag vill svänga så snurrar bilen runt. Min sparning där nere. Skulle nån kunna klara den för mig :"> :"> Gasa inte när du svänger bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 11 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Då kommer de andra före mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hengli Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Jag klarade faktiskt en på första försöket. Ta det bara lungt och gasa inte för mycket. Se till att komma förbi klumpen av bilar ganska direkt så du slipper krocka med dem. Annars får du väl köra den om och om igen, till slut kan du nog banan så väl att du tar varenda kurva med perfektion! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Jag klarade faktiskt en på första försöket. Samma här, fast till ps2 så tog det typ 5 försök innan jag klarade det JAg tror uppdraget heter farewell my love Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Kanske lite sent ute, men... Exakt 3 minuter, första försöket. Varsågod!GTASAsf6.b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts