Nix Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Skulle gä'rna vilja ha tips på roliga ställen såsom stunts. Och andra roliga saker man kan göra^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Få max i biking-skill, åk runt med NRG-500 och ha någon skön radiokanal på, sedan åker du i hög fart och gör extrema stunts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nix Skrivet 11 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Kan man typ plocka upp tjejer i sin bil eller liknande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 NIX är du nybörjare på GTA? + så äger min data din!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nix Skrivet 11 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Jag fick spelet idag. Ja klart jag är nybörjare.. iaf på San andreas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Man har väl alltid ända sen GTA 3 kom kunnat ämta upp horor!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nix Skrivet 11 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Jo, om jag har aldrig vetat hur man gör^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Åk nära en hooker (du ser på kläderna ganska enkelt vilka de är), stanna en bit framför (brevid dem). Tuta kan hjälpa när dom är i närheten. För att sedan få dem att hoppa in i din bil (pc-versionen) trycker du Y när dom frågar ifall du vill ha det skönt. På PS2 är det högerpil som gäller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nix Skrivet 11 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Saken är den att när jag tutar på dom så springr dom bara iväg :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Saken är den att när jag tutar på dom så springr dom bara iväg :/ Då har du nog för lite "sexual appeal". "Sexual appeal" grundar på kläder, frisyr, bil m.m. Skaffa dyra kläder, dyr frisyr och en snygg bil så fixar det nog sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nix Skrivet 11 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Okej, tack! ska testa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts