XperienZe Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Hejsan! För ett tag sen så använde jag ett fusk för att få fallskärm, ville testa hur det funkade och orkade inte leta upp ngn. Nu när jag sparar står det varje gång att den varnar för att spara när man fuskat. Hur gör jag för att slippa den varningen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Börjar om. Om du fuskar och sedan sparat, då kommer den alltid att komma upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Armin_boy89 Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Om du skrivit in fusk och sedan sparat , så kommer dom fusken alltid att finnas kvar....så spela om "new game" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Om du skrivit in fusk och sedan sparat , så kommer dom fusken alltid att finnas kvar....så spela om "new game" ... eller så kan du fråga om någon som inte fuskat kommit lika långt som dig så du bara kan ta hans/hennes sparfil istället för att spela om allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts