m0rd0r Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Jag träffade Catalina, hon hade iallafall 5 st uppdrag eller va det var. Men de såg ut osm dollartecken på kartan... Jag gjorde det uppdraget som fanns vid bensinstationen, man skulle köra till nått ställe med en lastbil. När det var färdigt fick jag 5000 sen försvann uppdragen? The Truth ringde så jag gick till honom. Men kommer de här uppdragen komma tillbaka eller, fattar ingenting Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Jag träffade Catalina, hon hade iallafall 5 st uppdrag eller va det var. Men de såg ut osm dollartecken på kartan... Jag gjorde det uppdraget som fanns vid bensinstationen, man skulle köra till nått ställe med en lastbil. När det var färdigt fick jag 5000 sen försvann uppdragen? The Truth ringde så jag gick till honom. Men kommer de här uppdragen komma tillbaka eller, fattar ingenting Det stod väl att du skulle göra ngt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Du kan ta det lugnt, det är inget fel. Det ska vara så. Hon kommer att ringa upp dig igen, och då kommer fler uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts