Green_Goblin Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Hej! Jag har kommit till uppdraget där man ska styla en lowrider och sen dansa med bilen! De är omöjligt fan. Rekordet för mig är: 970(jag) 1140(han). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 (redigerad) Det enda som krävs är taktkänsla. Redigerad 11 juni, 2005 av Ronin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nix Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Måste bara skryta. DE ÄR JU SKITLÄTT! vann honnom stort förtsa försöket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Det påminner mig om uppdraget på stranden när man ska dansa, den reagerar ju inte på knapptryckningar, han gör inte som man vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Hade faktiskt också problem med detta, tills jag bytte att man "skuttade" med piltangenterna istället, då vart det enklare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Jag spelade med gamepad första försöket till dator... det gick bra. Spelade senare med tagentbordet och det gick mycket bättre (fick mer än det dubbla av "gamepad" försöket). Så om du spelar med gamepad så råder jag dig att spela med tagentbordet på sådana uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pita Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 En liten fråga, vad går det ut på ? Ska man trycka på H (default knappen) och sedan höger/vänster/upp/ned när pilarna kommer i ringen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 En liten fråga, vad går det ut på ? Ska man trycka på H (default knappen) och sedan höger/vänster/upp/ned när pilarna kommer i ringen ? Nej, bara pilarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pita Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Men , jag får det inte o funkar iaf Ska man trycka in 2:an samtidigt som man trycker höger/vänster/upp/ner när pilarna kommer in i ringen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swe.patriot Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Fattar ej hur alla kan ha problem. både på ps2 o pc klarade jag lifes a beach på första försöket. ceaser på typ fjärde för jag inte fatta men att det är inte svårt, vann fan med 2000 poäng på pc första gången på ceasar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Men , jag får det inte o funkar iaf Ska man trycka in 2:an samtidigt som man trycker höger/vänster/upp/ner när pilarna kommer in i ringen ? Nej, 2an för ner 4an för vänster 6an för höger och 8an för upp. du behöver bara trycka på t.ex 4an när det kommer en vänsterpil.. förstår du nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts