GT4 Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 (redigerad) Hej, Jag har haft Grand Theft Auto San Andreas sedan den "29 Oktober" men inte märkt nåt. Kan nån vara schyst och hitta en screenshot till Ford Mustang, eller är det jag som har glömt? Läste här i nån tråd, i så fall tror jag att de menar Ford Gt Här är en Ford Mustang i verkligheten: Och sen Ford GT har jag sätt i spelet: Redigerad 11 juni, 2005 av GT4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Ford mustang gt började tillverkas -04 eller -05, inte så stor chans att den är med i ett spel som utspelar sig i mitten på 90-talet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Stallion är en Ford Mustang 1967, och Bullet är en Ford GT.(Ska föreställa iaf.) Säger en källa till mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts