rattmuffen Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Hej jag stylade min bil sen gick bilen sönder kan man få tillbaks bilen på något sätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Hej jag stylade min bil sen gick bilen sönder kan man få tillbaks bilen på något sätt? Styla om den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Hej jag stylade min bil sen gick bilen sönder kan man få tillbaks bilen på något sätt? Det undrar jag också faktiskt... Men om du blir tagen av polisen ur bilen så kan du hämta den igen på stationen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Compwear Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Hej jag stylade min bil sen gick bilen sönder kan man få tillbaks bilen på något sätt? Tror inte det, du får nog göra om allt. varje gång jag stylar min bil så sparar jag före ifall den exploderar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Det undrar jag också faktiskt... Men om du blir tagen av polisen ur bilen så kan du hämta den igen på stationen... Villken Station? Var ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GT4 Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Villken Station? Var ? Hej, Jag tror att dom bilarna som du blev fångad i kommer att placeras under polis-stationen i Las Venturas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Hej, Jag tror att dom bilarna som du blev fångad i kommer att placeras under polis-stationen i Las Venturas. Kan vara i Los Santos eller San Fierro också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 (redigerad) Villken Station? Var ? Beror på i vilken stad du blev tagen. I varje stad har polisen ett eget storage för bilar. Hur du går tillväga för att ta tillbaks bilen läser du här: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...pic=24346&st=40 (längre ner finns en översättning) Redigerad 11 juni, 2005 av Kattla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Beror på i vilken stad du blev tagen. I varje stad har polisen ett eget storage för bilar. Hur du går tillväga för att ta tillbaks bilen läser du här: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...pic=24346&st=40 (längre ner finns en översättning) Tack =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Karta till alla polisstationer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Karta till alla polisstationer? Vill jag också ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts