GuldVixen Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Nu har jag vaknat till liv igen och hitta till detta forum igen, jag hörde att ett nytt gta hade kommit till pc, vet inte så mycket om det men är det värt att köpa? läste att det var ca 4-6g större än vc! Såg att forumet har växt lite sen sist jag var här =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Ja bara du har en bra dator och en dvd läsare (fråga inte mig om kraven) bara så du vet du måste göra 27 updrag för att komma till nästa ö A.K.A: san fiero(san fransisco eller ngt sånt) ska ta reda på hur mycke till sista ön A.K.A:las venturas (las vegas) och man börjar på los santos(los angelos som har vine wood)(holy wood) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 holy wood Det talar för sig själv. *Flyttar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Det talar för sig själv. *Flyttar* HAHA, Los Angelos... Sorry, yoda... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pubisboy Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Garanterat vär att köpa ja. Heliga skog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 MMmmm troligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Spelbutik... Köp... NU Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts