daveman Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Efter jag har gjort sista uppdraget i los santos och hamnar i en skog så försvinner mina gäng områden och gängkillar totalt :'( Hur får jag dom till backa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hatk0ff Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Tryck på G så hojtar han på dom tills dom kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
daveman Skrivet 11 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Funkar det har xbox versionen så vilken knapp är g och gänget finns inte någon stanns alla gröna killer är borta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Du kan inte få tillbaka dom, *SPOILER* du tar tillbaka allt vid slutet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
daveman Skrivet 11 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Fick något mysko tele samtal att dom behövde hjälp vette fan. Är i san fierro. så när är slutet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 (redigerad) Fick något mysko tele samtal att dom behövde hjälp vette fan. Är i san fierro. så när är slutet? Följ bara storyn, jisses! Det tar ett tag... Redigerad 11 juni, 2005 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
daveman Skrivet 11 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 För helvete bara undra varför allt försvann ÅÅÅÅÅÅÅ IDIIIIIOOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts