Hjort Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 (redigerad) Ja vad tycker ni. Om man har köpt san andreas när det kom till ps2 och spelat igenom det. Är det då fel att ladda ner det (om vi skiter i vad lagen säger alltså) vad tycker ni? Själv tycker jag har man betalat för det en gång varför ska men behöva betala för det en gång till bara för att man vill kunna modda det lite roligt Edit: alternativet "nej om det inte varit gta skulle det varit lungt" ska självklart vara "Ja om det inte..." Redigerad 11 juni, 2005 av Hjort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 WAREZZ eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hjort Skrivet 11 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Ja, vad trodde du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Tycker det är fel egentligen men man gör det om man vill... men på eget ansvar förstås... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Toki?!? Han uppmanar inte, han skriver inte vart, han frågar inte vart man kan ladda ner GTA SA. Så jag förstår inte vad du menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Ja, vad trodde du? Det var visserligen inte så jag menade då men,ähh skitsamma! Men den som gör det, gör det som sagt på egen risk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Vote: JA - jag köper alla mina spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hjort Skrivet 11 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Kom igen nu, fler måste rösta säg vad ni rösta på också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Hjälp R* FF. Ja - Köp det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts