Vertigo Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 (redigerad) Igår när jag spelade så gick jag utanför Binco-affären och när jag gick in i en gränd så smällde det till så in i helvete. Det var ett flygplan som hade kraschat ute på gatan. Ska inte datorn styra planen så de håller sig i luften, varför flög det här planet ner i marken? Redigerad 11 juni, 2005 av Vertigo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 (redigerad) Finns väl en tråd om detta, oförklarliga saker. Leta Redigerad 11 juni, 2005 av Moongoose Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Armin_boy89 Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Någon olycka kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 En sån sak hände mig också hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vertigo Skrivet 11 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 En sån sak hände mig också hehe Fast olyckor händer ju förstås.. Då är det ju verkligt spelet iaf... Men man undrar verkligen, blev asrädd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Hänt mig med. Åkte ute på landet och så vrooooomm.. . . .. PANG ! ! Kom mitt över vägen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swe.patriot Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Det är lite coolt faktist, fick ett flygplan i nyllet på ps2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Det händer ganska ofta, Man ser ju iallafall mer flygplan som kraschar än håller sig uppe ... Än gång så stog jag utanför ett hus och tänkte använda min pistol till att panga ner lite folk, Vrooom kommer ett flygplan och kraschar rakt in i dom, Fixat och klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hatk0ff Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Kass AI, planen ska landa och kör ner i marken.. way to go Rock* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Har hänt samma sak för mig 2 gånger. En var i San Fierro då ett plan bara kraschade ner på vägen och asmånga biler sprängdes och en var ute i wetstone. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Kass AI, planen ska landa och kör ner i marken.. way to go Rock* Haha lol nej, varför skulle dom landa mitt i stan? Dessutom så åker dom med nosen rakt ner, så det måste vara en jävligt dum pilot... Var har du fått det ifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hatk0ff Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Haha lol nej, varför skulle dom landa mitt i stan? Dessutom så åker dom med nosen rakt ner, så det måste vara en jävligt dum pilot... Var har du fått det ifrån? Dom åker omkring, landar, åker omkring osv, det är dom scriptade till. Tills slut ballar skiten ur pga. en glitch i koden och planet vet inte vart den ska landa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Dom åker omkring, landar, åker omkring osv, det är dom scriptade till. Tills slut ballar skiten ur pga. en glitch i koden och planet vet inte vart den ska landa. Jaha men innan jag börjar tro på dig vill jag ha en källa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Dom åker omkring, landar, åker omkring osv, det är dom scriptade till. Tills slut ballar skiten ur pga. en glitch i koden och planet vet inte vart den ska landa. .och det vet du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hatk0ff Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 .okej, tro inte på mig. jag behöver inte övertyga er.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zxcv Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Jag tror att dom är programerade att göra det ibland, precis som om man ställer sig själv eller en bil på motorvägen så kör folk in i en. Eller dom trafikolyckor som händer ibland utan att man själv gjort nått. Jag har ingen fakta men det är vad jag tror. Roligt är det i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Dom åker omkring, landar, åker omkring osv, det är dom scriptade till. Tills slut ballar skiten ur pga. en glitch i koden och planet vet inte vart den ska landa. Hahahahaha, det låter som om det var du som kodade deras rörelser. LOL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Kom ut ur Ammunation i LS en gång och helt plötsligt stötade en Shamal framför mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Snoozer Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Hände mig med.. Jag körde skitsnabbt i en liten by, så kom där ett flygplan i minst 1100 km/h bakom ett hus och flög in i ett annat... Rädd ( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts