Armin_boy89 Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Ja ni medlemmar vet säkert vad jag vill säga . Ni har säkert upplevt alla dessa problem med pc versionen av gta sa . Jag tycker att rockstar games skulle hårdtestat spelet INNAN dom släppte det.Då skulle alla buggar varit fixade och allt skulle fungera...men kolla nu , problem med ljudet , grafik , spelet stängs av efter en stund helt utan förvarning osv. Detta har jag aldrig tidigare varit med om när det gäller rockstars spel...Hoppas att dom tar sitt ansvar och fixar allt detta... Tror inte att problemet ligger i våra skivor i sverige bara utan i alla skrivor som de har släppt...vad säger ni om allt detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Og Lou Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Ja ni medlemmar vet säkert vad jag vill säga . Ni har säkert upplevt alla dessa problem med pc versionen av gta sa . Jag tycker att rockstar games skulle hårdtestat spelet INNAN dom släppte det.Då skulle alla buggar varit fixade och allt skulle fungera...men kolla nu , problem med ljudet , grafik , spelet stängs av efter en stund helt utan förvarning osv. Detta har jag aldrig tidigare varit med om när det gäller rockstars spel...Hoppas att dom tar sitt ansvar och fixar allt detta... Tror inte att problemet ligger i våra skivor i sverige bara utan i alla skrivor som de har släppt...vad säger ni om allt detta? Spelet är ju ganska stort så dom kanske inte hann/orkade/hade pengar till det.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Armin_boy89 Skrivet 11 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Men dom måste ju ha ett fungerande spel!Dom kan inte sälja spel som har stora fel... vadå orkade? Det blir som om dom lurar sina kunder...Och pengar har dom tro mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Dom hårdtestade spelet innan dom skickade ut den. Det fanns ett antal personer som testade hela spelet på sina datorer på deras kontor. Oftast brukar såna datorer vara likadana, samma grafikkort, ljudkort och vad det nu också kan vara. Så det är lite svårt att fixa sånt när man har lika datorer. Men, om Rockstar skulle ha skjutit upp releasen, hur många skulle ha klagat på dom då? Jo, många. De har en tidsplan de måste fixa och då försöker dom lösa så många problem dom möjligt på den tiden de har. Det är inte Rockstars fel, det är vi, kundernas fel pga att vi kräver att spelet kommer ut så att vi kan spela det. Don't blame them, blame yourself. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Armin_boy89 Skrivet 11 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Vadå vårat fel? dom skulle tänkt på att testa soelen först innan dom bestämmer realese ... Vårat fel är det klart inte ... Dom ska se till att fixa allt innan dom släpper spelet så är det bara, och det har dom inte gjort...dåligt av dom...Hoppas bara att dom kommer fixa allt snabbt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Måste säga att jag inte märkt något av problemen ni nämner (ljud,grafik plötslig avstängning) mitt flyter på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Armin_boy89 Skrivet 11 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Roligt för dig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Vadå vårat fel? dom skulle tänkt på att testa soelen först innan dom bestämmer realese ... Vårat fel är det klart inte ... Dom ska se till att fixa allt innan dom släpper spelet så är det bara, och det har dom inte gjort...dåligt av dom...Hoppas bara att dom kommer fixa allt snabbt... När bestämde dom releasen? "Dom ska se till att fixa allt innan dom släpper spelet så är det bara" Det är ju en press på dom, det är efter de har bestämmt releasedatumet då går igenom allt sådant. Skulle du väntat till efter sommaren för att kunna spela SA på dator? Och det kanske skulle finnas andra buggar då. När man ska fixa en bugg så måste man ta hänsyn till de andra saker som finns med, så om jag löste ett problem med att CJ inte blev tjock fast hade fullt i fat, så måste jag sedan fixa kläderna och bilden på honom när han går upp i vikt, då kanske ett problem uppstår med grafiken just med kläderna, så måste jag fixa det, och när man är ute och går så är endel färger fel, måste fixa det osv. Det är nästan oändligt, det måste finnas buggar på spel, annars är det inte ett spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Armin_boy89 Skrivet 11 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Ja det håller jag med om men detta är stora allvarliga buggar, som med ljudet , och att spelet stängs av utan annledning...det kallar jag för stora problem... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Snart så kommer säkert Rockstar att släppa en patch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Armin_boy89 Skrivet 11 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Ja det är det jag hoppas på , men tror du en patch kan lösa problemet med att spelet stängs av? Och tar man kontakt med cdon så säger dom säkert att "man inte har något ansvar för det som har hänt" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Snart så kommer säkert Rockstar att släppa en patch. Precis, de kanske höll på med patchen redan innan spelet skulle släppas ut för att de visste att de inte skulle hinna med att fixa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The General Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Era datorer suger det är därför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Armin_boy89 Skrivet 11 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Okej....Men det kanske finns folk som inte vet hur man fixar det med patchen , hur man lägger in det osv...och det kanske finns folk som inte förstår engelska på take2games.com och inte fattar hur dom ska göra...då blir det ett problem för dom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 (redigerad) Då kanske någon som kan deras språk hjälpa dom, och skriva en guide på hur man gör. Edit: För mig funkar det inte, går inte igång för den inte hittar skivan... Redigerad 11 juni, 2005 av Moongoose Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Ja det är det jag hoppas på , men tror du en patch kan lösa problemet med att spelet stängs av? Och tar man kontakt med cdon så säger dom säkert att "man inte har något ansvar för det som har hänt" Ja, så klart. Dom säljer ju bara spelet dom har inte gjort det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terror_xl Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Jag har inte stött på en endaste bugg, vad jag vet, inte nå ljud/grafik bugg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Bara ljudet som strular ibland för mig. Allt annat funkar fint! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hatk0ff Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Konstiga är att ens subtitels försvinner med ljudproblemet också.. *DUN DUN DUN DUUUUUN* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Erik HK Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Låt oss inte skylla allt på Rockstar nu! Jag kan tänka mig att väääldigt många har utdaterade drivrutiner och dylikt... Kan ju vara bra att testa det först, ni som inte gjort det Dessutom hade de ju satt ett datum för releasen, jag tror nog att väldigt många hade blivit tjurigare om de släppte det senare, men med färre buggar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts