Armin_boy89 Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Hej! När jag spelar en stund så stängs spelet av helt utan förvarning, men inget error meddelande kommer upp , vad kan det bero på? Nu menar jag pc och ja har köpt det hos cdon.com...????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Armin_boy89 Skrivet 11 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Någon som vet vad jag kan göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Någon som vet vad jag kan göra? Men vafan, ta det lugnt!! Har något ett svar så svarar man annars så svarar man inte det hjälper inte att du håller på och är jobbig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nix Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Samma här. Blev skitförbannad. Datorn stängs av sen får jag knappt igång den :/ Har suttit och draigt i massa sladdar nu.. Men tror inte de funkar iaf :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Armin_boy89 Skrivet 11 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Alltså tror ni att rockstar vet om hur många jä*la problem som finns med detta spel? Har aldrig någonsin upplevt problem med mitt gta VC , hur ska dom fixa detta?Dom kanske inte ens vet alla problemen i spelet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nix Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Om någon vet vad som klan vara felet skriv gä'rna de här. Orkar inte med att de ska stängas av hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Har samma problem, det är i samband med ljud störningarna som den stängs av så fixa ljudet så fungerar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Armin_boy89 Skrivet 11 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Ja har redan fixat ljudet , allt hörs perfekt! Men det är det att den stängs av hela tiden när man börjat spela en stund...Tror ni det hjälper att skicka tillbaka spelet och få ett nytt?Tror ni den nya kommer hjälpa något eller har varenda skiva som sålts dessa problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nix Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Men hur fixarman ljudet då? drivrutiner or what? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Armin_boy89 Skrivet 11 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Nej gör såhär ---> gå in på start ---> kör --> skriv in Dxdiag ---> välj sen ljud ---> flytta mätaren till enkel acceleration (mitten typ) och sen ---> avsluta--->starta om spelet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Armin_boy89 Skrivet 11 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Tycker att rockstar borde ta sitt ansvar och fixa grejerna nu ...tror folk börjar bli trötta på detta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Mitt NFSU 2 stängdes av på samma sätt.. Men när ja tanka en ny drivrutin från Nvidia så funka det. Pröva det väll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nix Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Jo, jag har tankat dom senaste drivrutinerna.. Men när jag fixat dedär med ljudet och börjat på en ny save fil så funkar spelet perfekt. iallafall hitills Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts