Merkky Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Som sagt hur många uppdrag måste man göra för att ta sig till San Fierro? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Vet inte exakt antal men runt 30 skulle jag säga.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 (redigerad) Efter ca. 40 uppdrag kommer du dit i storyn, men du kan åka dit tidigare. Redigerad 11 juni, 2005 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Nej, det är bara 15-20 st. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Nej, det är bara 15-20 st. Det beror på vad han menar... Om han menar staden San Fierro och storyn är det ca. 40 uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 (redigerad) Jag tycker att man ska söka!!! För det finns säkert ett tiotal trådar om det redan!!! Lite många smileys också!!! Redigerad 11 juni, 2005 av 1337_Elit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Hittade tråden på sida tre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Jag tycker att man ska söka!!! För det finns säkert ett tiotal trådar om det redan!!! Lite många smileys också!!! Du värkar veta mkt om regler, iaf tror det.. om man kollar i din signatur så är det också mot reglerna eller? lite iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 De vÄrkar vet mycket om stavning!!! + jag tycker dom är fina tjejer!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts