lol123 Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 När man går med i den där tävlingen med bilen som ska "skaka" bilen i takt till musiken så får jag noll poäng hela tiden fast jag trycker när pilen träffar ringen, är de nåt mer man ska göra? får bara mission faild hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Du måste vara exakt när du trycker! Finns 3 saker att göra bara: Träna, träna mer och träna ännu mer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The General Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Du måste träffa precis rätt. När jag gjorde uppdraget så tryckte jag bara lite före. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Använder du rätt knappar? Du ska inte använda piltangenterna, utan siffertangenterna till höger på tangentbordet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Med andra ord Dpaden längst till höger knappar 8-upp eller främra delen 2-ner eller bakre delen 4- vänster 6-höger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Sry att jag skrattar men "skaka bilen" LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts