Sikorka Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Jag har problem med mina Novalogic Spel, Joint Operations: Typhoon Rising och Delta Force: Xtreme (demo). När jag sitter och spelar online så kan datorn plötsligt haka upp sig, det senaste Ljudet spelas upp i en rad omgångar och bilden fryses, detta händer ofta när jag dör eller vid en kraftigare eld strid med många spelare runt om mig, men inte alltid!... sedan när jag stänger ner spelet så kommer en liten ruta upp,PROGRAM ERROR "text.saved", det står några bokstäver och sedan saved... Vad kan detta problem bero på? Behöver verkligen hjälp håller på att bli galen! Tackam för svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Jag har problem med mina Novalogic Spel, Joint Operations: Typhoon Rising och Delta Force: Xtreme (demo). När jag sitter och spelar online så kan datorn plötsligt haka upp sig, det senaste Ljudet spelas upp i en rad omgångar och bilden fryses, detta händer ofta när jag dör eller vid en kraftigare eld strid med många spelare runt om mig, men inte alltid!... sedan när jag stänger ner spelet så kommer en liten ruta upp,PROGRAM ERROR "text.saved", det står några bokstäver och sedan saved... Vad kan detta problem bero på? Behöver verkligen hjälp håller på att bli galen! Tackam för svar! Vad har du för uppkoppling? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Ääh, du vet, datorer = problem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 11 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Vad har du för uppkoppling? Vad då? Bredband? D-link? Eller vad då? Förstår inte så..., Mycket... Speed elle? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Vad då? Bredband? D-link? Eller vad då? Förstår inte så..., Mycket... Speed elle? Speed. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 11 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Speed. Heheh vet inte säkert men jag vet säkert att det ligger mellan 2.0-3.0... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Heheh vet inte säkert men jag vet säkert att det ligger mellan 2.0-3.0... Har du D-link ? gå in på den och kolla om 4X är på(enabled).. om den är det så slå av den(disabled).. kolla runt lite där .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 12 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Laddade ner nya drivrutiner... Fixat nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts