Speeder Skrivet 3 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 Jag har försökt mycket på death row men det går inte. Jag har till och med prövat att ta mig in med en stridsvagn men så fort jag tar mig fram dör jag eller Lance. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n000b Skrivet 7 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2003 landa en bit från ingången med helikoptern ta snipern skjut dom 2 första du ser. flyg fram PRECIS vid ingången sen tar du ingram... sen kutar fram... skjuter bara dom du måste döda.. sen på vägen ut fkjuter du dom som stör... när du kommer ut så kommer du bilar som vill ta dö på dig... därför ska du ha helikoptern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foka Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 Öh, jag kanske är dum i huvudet eller har minnes förlust. Men har man fått helikoptern när man får detta uppdrag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riichard Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 Du har ju heliokoptern så fort du köpt Hymans Condo . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foka Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 ja just fan... det glömde jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 Kan man inte hämta polishelekoptern? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts