Terror_xl Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 (redigerad) Tjena, jag undrar vart man kan hitta en fallskärm i San Fierro? Tacksam för svar - Framax / Terror_xl EDIT: Ja, jag har sökt, men har ej hittat något. EDIT2: På en gång kan ja ta en till fråga, Vart finns inbrottsbilen i San Fierro? Redigerad 11 juni, 2005 av Terror_xl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Tjena, jag undrar vart man kan hitta en fallskärm i San Fierro? Tacksam för svar - Framax / Terror_xl EDIT: Ja, jag har sökt, men har ej hittat något. Högst upp på mount chiliad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Det finns en fallskärm högst upp på Mount Chiliad. Varje gång du sätter dig i ett flygplan så får du en fallskärm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terror_xl Skrivet 11 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Högst upp på mount chiliad! Japp, det vet jag, tack för svaret, men finns det ingen fallskärm inne i staden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Eller så hoppar du in i ett flygplan. Flyger du iväg så får du en fallskärm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 I SF finns det en längst upp på a.k.a GG bron. Och i LS finns det i det stadens högsta hus som man även kan gå upp i! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terror_xl Skrivet 11 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Flygplan, mm, vart kan jag hitta en sådan som inte är LÅST då? Jag har testat varenda flygplan på San Fierros flygplasts men alla är låsta :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Flygplan, mm, vart kan jag hitta en sådan som inte är LÅST då? Jag har testat varenda flygplan på San Fierros flygplasts men alla är låsta :/ Du måste få flyglicens först, som du får senare i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The General Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Det finns också en fallskärm i den högsta byggnaden inne i stan i SF. Du kan också få en fallskärm med ett fusk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Det finns också en fallskärm i den högsta byggnaden inne i stan i SF. Du kan också få en fallskärm med ett fusk.Det spetsiga huset Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 EDIT2: På en gång kan ja ta en till fråga, Vart finns inbrottsbilen i San Fierro? Det finns väl bara en sån i LS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 EDIT2: På en gång kan ja ta en till fråga, Vart finns inbrottsbilen i San Fierro? Den finns väldigt nära Driving School. Vid vägen som går mitt emot parkeringen utanför Driving School står den. Du får gå in genom några hus till vänster om vägen och där inne står den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sobieski Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Får man det från dodon eller det där jetflygplanet? För de behöver man ju inte licens för, bara klättra upp på "grindkontrollsbåset" och hoppa in. Det gjorde jag, men kollade inte om jag fick en skärm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts