Patrik Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Hej, jag har lite grafikproblem på mitt SA. Jag undrar bara hur jag ska fixa det? Har någon annan samma problem? Jag har testat ställa in upplösning, och sänkt alla display-inställningar. Men efter ett tag uppkommer dessa buggar hela tiden! Och jag har ett bra grafik-kort. Jag vet inte riktigt hur jag ska göra, hjälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Hej, jag har lite grafikproblem på mitt SA. Jag undrar bara hur jag ska fixa det? Har någon annan samma problem? Jag har testat ställa in upplösning, och sänkt alla display-inställningar. Men efter ett tag uppkommer dessa buggar hela tiden! Och jag har ett bra grafik-kort. Jag vet inte riktigt hur jag ska göra, hjälp! Har du testat med nya drivrutiner??Gör det..Det kanske funkar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 11 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Har du testat med nya drivrutiner??Gör det..Det kanske funkar.. Tack, det funkade! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Varsågod!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts