Hummler Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 När min brossa skulle spela innan så märkte han att Arsenal inte fanns med i engelska klubblag, finns det laget inte alls med i spelet ? Eller måste man låsa upp det ? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Ack, ja du vet..Arsenal, tss...förstår dom helt och hållet. Vilket valler.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 De är för bra för spelet, och tillverkaren fick inte tillståndet att använda deras namn bland alla andras sopplags namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Köp PES 4, äger allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 (redigerad) Köp PES 4, äger allt. Men där finns inte Arsenal med. Lage heter typ London United i engelska ligan Men du ska inte behöva låsa upp Arsenal eller något dom ska finnas där BTW: Köp PES 4 endå , absolut bland dom bästa fotbolls spel som gjort Redigerad 11 juni, 2005 av Flanders Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Roligaste fotbollsspelet jag spelat är TIF 2003. Jag och en kompis har tagit ett high school-lag och spelat ända upp till andra division. Skitkul. Finns den funktionen på de nya TIF med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 13 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Roligaste fotbollsspelet jag spelat är TIF 2003. Jag och en kompis har tagit ett high school-lag och spelat ända upp till andra division. Skitkul. Finns den funktionen på de nya TIF med? Japps, man börjar på skolplaner mot skollag sen på amatörplaner mot halvproffsiga lag så går man uppåt hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 (redigerad) Japps, man börjar på skolplaner mot skollag sen på amatörplaner mot halvproffsiga lag så går man uppåt hela tiden Fan vad nice, det måste inhandlas! Det finns till x-box va? kan väll itne vara så dyrt eftersom det är från 2003! Redigerad 13 juni, 2005 av Halo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Japps, man börjar på skolplaner mot skollag sen på amatörplaner mot halvproffsiga lag så går man uppåt hela tiden Vårt lag ligger i engelska divisionen 2, kul att dessa skolungdomar blir bättre och bättre ju högre upp man spelar, i skolnivå kan dom knappt nicka in bollen i mål Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Japps, man börjar på skolplaner mot skollag sen på amatörplaner mot halvproffsiga lag så går man uppåt hela tiden VA?? hade det ett tag men visste inte man kunde köra med skolungdomar och ta sig uppot :"> Ska göra som Halo, inhandla det direkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 15 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 VA?? hade det ett tag men visste inte man kunde köra med skolungdomar och ta sig uppot :"> Ska göra som Halo, inhandla det direkt Gör så Sen på säsonger, på 2005.. vet inte om det är så på 2003 eller 2004, så växer spelarna och blir gamla och drar sej tillbaka som i verkligheten ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Gör så Sen på säsonger, på 2005.. vet inte om det är så på 2003 eller 2004, så växer spelarna och blir gamla och drar sej tillbaka som i verkligheten ^^ Nee, tror inte det är så på 2003. Fan, jag måste skaffa TIF till PS3 och köra online. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 6 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Ajja, men vet nån om det finns koder till spelet ? inte hittat nårra iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts