Weener Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Hejsan. Jag skulle behöva lite hjälp med vart man kan hitta dom senaste drivrutinerna till mitt grafikkort, Radeon 9600. Google har jag testat utan resulatat. Tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Där tror jag. https://support.ati.com/ics/support/default...dge&folderID=27 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Hejsan. Jag skulle behöva lite hjälp med vart man kan hitta dom senaste drivrutinerna till mitt grafikkort, Radeon 9600. Google har jag testat utan resulatat. Tack på förhand Har också Radeon 9600... Varför ska man ladda ner nya drivrutiner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Har också Radeon 9600... Varför ska man ladda ner nya drivrutiner? Kanske för att få lite bättre flyt i spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Kanske för att få lite bättre flyt i spel. Kanske? Eller vet du säkert? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Kanske? Eller vet du säkert? Varje ny version av en drivrutin brukar ge extra fps i spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts