Mattias_Vercetti Skrivet 3 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 finns det inga mer uppdrag att göra? alla gamla uppdragsgivare ringer ju, men de ger inga uppdrag? har ja klarat spelet nu förutom hidden packages? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 3 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 Japp skulle tro det... har du gjort alla sid-uppdrag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiiiim Skrivet 3 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 snart ska jag börja om med hela Vice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 3 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 snart ska jag börja om med hela Vice varför? jobbigt att göra alla gamla uppdrag igen ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronaldo Skrivet 3 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 nää de e ju kul.. för då vet man hur man gör.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiiiim Skrivet 3 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 mmm...kommer inte dö en enda gång...sen var det bara för mina kompisar hade tagit en massa hp så jag visste inte vilka jag hade kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esperanto Skrivet 3 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 Va!! dödar man Lance Vance han som var Vercetti's kompanjon synd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 3 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 SPOILER han är en förädare SPOILER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foka Skrivet 3 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 skulle gärna också göra om hela vc om det inte vore för min fruktansvärda skräck för det där uppdraget när lilla Tommy ska krossa hela köpcentret... höll på i en hela jävla dag med det uppdraget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 3 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 skulle gärna också göra om hela vc om det inte vore för min fruktansvärda skräck för det där uppdraget när lilla Tommy ska krossa hela köpcentret... höll på i en hela jävla dag med det uppdraget Det är ju skitlätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronaldo Skrivet 3 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 Lance och sonny e ju konstiga.. och Sonnys maffia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts