Hades Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Jag har problem att hitta en ammu-nationj i los santos vilken är närmast hemmet? En annan grej är att det inte verkar finnas några vapen/verktyg utsprida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Man åker till en kille som har vapen i ett uppdrag och efter det kan man skaffa vapen där, det är dock ej Ammu-nation. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hades Skrivet 11 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Det är gjort men jag vill kunna välja vapen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Det är gjort men jag vill kunna välja vapen. Då måste du komma längre i spelet min vän. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Man måste klara uppdraget Doberman för att kunna handla i Ammu-Nation. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hades Skrivet 11 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Ok tackar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts