Terrorysta Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Jag är lite nyfiken på om koden till själva spelet har knäckts så att det kan kopieras. Är inte så insatt hur detta funkar så jag är mkt tacksam för svar. PS. jag har redan köpt SA (pc) i affär, så jag tänker inte fixa det olagligt xD Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 PS. jag har redan köpt SA (pc) i affär, så jag tänker inte fixa det olagligt xD PS. Oftast när folk skriver sådär så har man laddat ner det. DS! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
smut Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Ja den är "knäckt". sen den 7:e. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 11 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 PS. Oftast när folk skriver sådär så har man laddat ner det. DS! Köpte det faktiskt igår, tro det eller ej @smut tack för svaret och FY FAN VILKEN SJUK BILD DU HAR DÄR!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Köpte det faktiskt igår, tro det eller ej @smut tack för svaret och FY FAN VILKEN SJUK BILD DU HAR DÄR!! Varför skulle jag inte tro dig när du swäger det nu? Finns ju ingen anldening att ljuga Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 11 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 (redigerad) Varför skulle jag inte tro dig när du swäger det nu? Finns ju ingen anldening att ljuga Sant! men... Den där bilden smut har gör mig upprörd... eller kanske upphetsad, kan iaf inte sluta titta på den!! Redigerad 11 juni, 2005 av Terrorysta Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Sant! men... Den där bilden smut har gör mig upprörd... eller kanske upphetsad, kan iaf inte sluta titta på den!! Avataren eller signen ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Avataren eller signen ? Avataren , haha Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Avataren , haha Vadå..LOL eller? Det var grim)Back's gammla avatar ju! Den ena bilden är från 'Djungelbokej' och den med räven på är från 'Micke och Molle'! Uppväxt med dem filmerna! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Vadå..LOL eller? Det var grim)Back's gammla avatar ju! Den ena bilden är från 'Djungelbokej' och den med räven på är från 'Micke och Molle'! Uppväxt med dem filmerna! Och epix hade den före Grim)back Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Och epix hade den före Grim)back ... och Hultan hade den före epix. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts