Merkky Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Ett uppdrag på första ön när CJ och Big Smoke ska jaga några grabbar uppe på ett tåg... När jag kör nära skjuter ju Big Smoke och han lyckas få död på en gubbe ganska snabbt... Men sen får han inte död på några fler... Sen åker tåget utanför ön och Big Smoke klagar på att jag bara behövde jaga tåget... Hur gör man det??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Du kan alltid köra ännu närmare...Men det var super länge sedan jag var på det uppdraget... men om tåget är lågt eller något så kqnske du kan skjuta också ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 11 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Du kan alltid köra ännu närmare...Men det var super länge sedan jag var på det uppdraget... men om tåget är lågt eller något så kqnske du kan skjuta också ? Det är högt... jag kan inte skjuta... jag kör så nära jag kan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Knasigt... var exktra noga o lyssna på vad han säger att du ska göra då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
akan Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 (redigerad) Wrong side of the tracks? Kör så långt du kan köra från tåget i sidled, för om man är för nära så kan inte smoke träffa Redigerad 11 juni, 2005 av akan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dteb Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Jag behöver hjälp med att ta över gängterritorium i början på Pc versionen. Kan man rekrytera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Jag behöver hjälp med att ta över gängterritorium i början på Pc versionen. Kan man rekrytera? Det är ingen idé att ta över några gängområden i början. Tro mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dteb Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Det är ingen idé att ta över några gängområden i början. Tro mig. Jag har klarat plotten till ps2 så jag vet vad som händer, men man måste ju ta över 3 - 4 st för att komma vidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dteb Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Jag har problem med att ta över områden i början, det ska man göra för att få det sissta uppdraget av sweet så man kommer ut till landsbyggden. Kan ni ge mig några bra tips och berätta hur ni brukar göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Åka runt i det området och leta efter "onda" gängmedlemmar, gå ut, döda dom (måste vara 3 för att det ska bli krig), så så kanske jag har rekryterat egna som har åkt med. När jag började med det hade jag bra vapen för det, så det gick hel fint för mig, men ha en SMG så klarar du dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dteb Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Jag har tagit över typ 5 - 6 områden och sweet har ännu inte ringt mig om familje mötet på motellet. Vad ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nix Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 (redigerad) Hur tar man över områden? och hur rekryterar man? Redigerad 11 juni, 2005 av Nix Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dteb Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Hur tar man över områden? och hur rekryterar man? sikta på en medlem och tryck G för att rekrytera. Börja attackera en grupp med gängmedlemmar av ballas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Du får ett uppdrag då du ska ta över ett område, sedan så kan du göra det genom att döda Ballas eller dom med gula bandanas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts