ZliPp Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 (redigerad) Kanske finns någon tråd om detta, visste inte vad jag skulle söka på Jag undrar om detta är en bugg(eller så kanske det är något med drivrutiner)när jag ser ett vitt fordon på ganska längt avstånd så ser det ut som om dom är svarta, bild: edit, den andra bilen är ju också svart :'( , fast det brukar bara vara vita bilar edit 2, lol hela bilden är buggad, men det brukar inte vara så, bara vita fordon Redigerad 11 juni, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Vad har du för grafik kort ? Annars kanske det kommer en patch elelr något liknande... Men det var ett liknade problem jag hade med Gta III för länge sedan... Staketen som man skulle kunna se igenom blev vita och texten var oläsbar.... Sök på : www.google.se efter en patch elelr något liknande som ska få bort det där.... Annars kanske detk ommer en patch om inte så lång tid skulle jag tro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 11 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Vad har du för grafik kort ? Annars kanske det kommer en patch elelr något liknande... Men det var ett liknade problem jag hade med Gta III för länge sedan... Staketen som man skulle kunna se igenom blev vita och texten var oläsbar.... Sök på : www.google.se efter en patch elelr något liknande som ska få bort det där.... Annars kanske detk ommer en patch om inte så lång tid skulle jag tro Tack, men det var bara nya drivrutiner som behövdes , fungerar bra nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Vad bra att det fixade säg då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 11 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Vad bra att det fixade säg då Japp, men jag tror ändå inte att det var för drivrutinerna, tror det var för att jag lirade på 1280x1024 x16 , fast när jag skaffade dom nya drivrutinerna så var det på 800x600 x 32, så då ändrade jag till 1280x1024 x 32, och då var det bättre, så då testade jag byta tillbaka till 1280x1024 x 16 och då var det samma sak, så det var nog me datt ha 32 på slutet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts