GTA-Newbie Skrivet 2 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2003 För man någe speciellt när man har gjort nåra eller isf hur många? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronaldo Skrivet 2 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2003 du måste göra hundra stycka taxi uppdrag för att få nåt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA-Newbie Skrivet 2 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2003 Aaaah fett jobbigt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronaldo Skrivet 2 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2003 mm jag vet.. jag har inte gjort det än.. de lär bli de sissta jag gör när jag hittat alla hidden.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiiiim Skrivet 2 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2003 inte jobbigt...utan lätt..man får "hydralics" på alla taxi bilar... Ni vet så där man hoppar med Voodoo Bilarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
maSklin Skrivet 3 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 low-ri-der *sjunger* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
erko Skrivet 3 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 det blir inte alls som med voodoo bilarna. dom kan man juh höja och sänka, eller om man trycker R3 många gånger så hoppar bilen omkring. men taxi bilarna flyger iväg när man trycker på R3. dom går alltså inte att höja eller sänka.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
karlen Skrivet 3 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 Masklin här du:::::: All my friends know the low rider The low rider is a little higher The low rider drives a little slower Low rider, is a real goer Hey Low rider knows every street, yeah Low rider, is the one to meet, yeah Low rider don't use no gas now The low rider don't drive too fast Take a little trip, take a little trip Take a little trip and see Take a little trip, take a little trip Take a little trip with me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronaldo Skrivet 3 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 man kan inte bara hoppa upp och ner med Vodoo bilen om du tar spaken till höger asså R3 om du drar den uppåt så far bara fram hjulen upp och samma med neråt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA-Newbie Skrivet 4 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 (redigerad) Masklin här du::::: All my friends know the low rider The low rider is a little higher The low rider drives a little slower Low rider, is a real goer Hey Low rider knows every street, yeah Low rider, is the one to meet, yeah Low rider don't use no gas now The low rider don't drive too fast Take a little trip, take a little trip Take a little trip and see Take a little trip, take a little trip Take a little trip with me Vad har det med detta att göra? Redigerad 4 januari, 2003 av GTA-Newbie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 ursäkta men om inte jag har fel så är det L3 som man tutar ("hoppar") med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
erko Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 oj, förlåt att jag tog fel knapp....vilken tur att ni förstod vad jag menade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts