Squid Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Jag har precis fått mitt San Andreas och var väldig glad. Så jag installerar spelet dubbelklickar på exe-filen för att starta spelet. Då börjar spelet att kolla om jag har en orginalskiva, vilket jag har, men då kommer ett felmeddelande upp som säger --"Unable to authenticate original disc within time limit. Try again?"-- Så jag trycker på "försök igen" men då kommer ett nytt felmeddelande upp som säger --"original disc could not be found or authenticated".-- VAD är det som är FEL snälla är det någon som kan hjälpa mig. tack på förhand / Squid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Du kanske har en för seg DVD-läsare, vad vet jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Squid Skrivet 11 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Nope DVD'n läser i 12x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Vad har du för dator ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Squid Skrivet 11 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 En AMD 1ghz med 512 ram och 128 Gforce Ti kort. Det ska inte vara några problem med att spela spelet, iaf få igång det, så det måste ju vara något fel på skivan eller nått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts