kladdn Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Haj... jag behöver hjälp.. jag köpte gta san andreas idag och kom hem för att installera det.... efter jag hadde installerat de klart så körde jag igång spelet.... jag spelade de och jag trodde gubben skulle gå rätt fram hela tiden... men sen märkte jag när jag gick in i ett garage att jag inte kunde komma utt igen. jag har testat byta knappar så det är inget fel på tagentbordet.. så jag behöver ej hjälp nu!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Fattar inte riktigt vad du menar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Testa installera om skiten.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Du menar att du inte kan gå bakåt ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Kopla ur joystic eller liknande om du har det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts