stalker Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Någon som kan tipsa om ett sätt att bli av med muskler snabbt? Tycker att CJ har blivit för biffig och vill bli smal igen. Tack på förhand! /stalker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Spring mycket, träna inget, ät lagoma mängder mat. Det kommer ta ett tag om han är rejält biffig, så följ bara samma procedur dagligen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
akan Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Jag vill oxå bli smal.. tar skitlång tid... blev biff i början av spelet, och nu har jag kommit till woozie i 4 dragons o e fortfarande biff Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Jag vill oxå bli smal.. tar skitlång tid... blev biff i början av spelet, och nu har jag kommit till woozie i 4 dragons o e fortfarande biff Låt spelet vara på på natten, utan att du gör något... då blir han nog smal... men han dör ju osså lite.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Någon som kan tipsa om ett sätt att bli av med muskler snabbt? Tycker att CJ har blivit för biffig och vill bli smal igen. Tack på förhand! /stalker Du ska inte göra nåt! Ät inget! Det första som bryts ner är musklerna! Ju mindre mat, ju mindre muskler... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 NEJ NEJ NEJ OCH ÅTER NEJ..... OM man ej vill vara "biffig" mera ska man ej Käka ngt inte träna ngt bara springa (tror jag)eller så e det bara stå still så gubbe blir döds hungrig. sen när hans "FAT" är borta börjar musklerna gå ner (Kamel) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 OM man ej vill vara "biffig" mera ska man ej Käka ngt inte träna ngt bara springa (tror jag)eller så e det bara stå still så gubbe blir döds hungrig. sen när hans "FAT" är borta börjar musklerna gå ner (Kamel) Man kan käka Sallad CJ blir inte fet av det, det ända man tjänar på det är att livmätaren går upp. Man kan höra CJ:s mage kurra, när den gör det så behöver man inte springa utan man kan sitta i en bil och förlora fett då också. Så spring så länge tills att magen kurrar på han, då kan man ta det lugnt och CJ förlorar fett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Ta bort allt "fat" han har genom att springa.. sen när allt "fat" är borta så försvinner musklerna om du springer, cyklar etc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hjort Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Finns ju en kod som tar bort musklerna också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Finns ju en kod som tar bort musklerna också Fuskis ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Tänk på vad du äter och träna rätt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Fusket kvgyzqk gick in på www.fuska.nu och kollade om det fanns :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts