diarrehampus Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Vilken mus och musmatta ska man köpa? Det ska helst vara ett kit. Är en gamer så nån bra gamingmus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Vilken mus och musmatta ska man köpa? Det ska helst vara ett kit. Är en gamer så nån bra gamingmus. QPAD och en razer diamondblack ? (Stavning?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 En razer och stellpad ss!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Ja kör IE 4.0 på en corepad, funkar fint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 http://www.webhallen.com/prod.php?id=34054 Rekomenderar den starkt. den bästa musen jag haft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 MX510/18 for life. Musmattan spelar inte så stor roll, har haft två stycken nu som ligger i 10-50 kronors-klassen som är helt underbara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 11 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 http://www.webhallen.com/prod.php?id=34054 Rekomenderar den starkt. den bästa musen jag haft. Tänkte köpa en sån med matta för nått billigt pris Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Ähh, mus som mus, jag märker ändå ingen skillnad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Ähh, mus som mus, jag märker ändå ingen skillnad Om du inte märker skillnad på en kulmus för 19:- och en MX518, exempelvis, så har du nog seriösa problem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Qpad nån stor j*vel, och Mx510. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 12 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Har köpt en mx510 nu med en steelpad. Så jävla härlig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Har köpt en mx510 nu med en steelpad. Så jävla härlig Var köpte du musen/mattan ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 13 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Var köpte du musen/mattan ? Siba för 599 kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Har en musmatta från ikea (10kr) och en orginalmus som följde med datorn.. det duger för mig.. känner ingen skillnad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Har en musmatta från ikea (10kr) och en orginalmus som följde med datorn.. det duger för mig.. känner ingen skillnad Håller med till 100%! up brotha, sydkraft musmatta här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Håller med till 100%! up brotha, sydkraft musmatta här! Men du/ni lirar väl inte Counter-Strike seriöst? Du sitter väl bara och knappar på gtasajten, det kan man ju göra utan mus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 (redigerad) Microsoft Intellimouse 3.0 och en steelpad s&s helt klart den bästa musen jaha, du hade köpt.. kanske ska ta och läsa lite inan man skriver Redigerad 15 juni, 2005 av Blaucrozz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 IntelliMouse 3.0 .. klart bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Jag har en Steelpad S&S samt en mus från Creative. Med skates på så är det det goaste glidet jag skådat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 17 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Fick skatez med, ska jag sätta på dem eller behövs inte det? Den är så jävla härlig, speciellt att haxxa och spraya med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts