Lindström Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Mm, man ser CJ framifrån & om man trycker på vänster pil så går han åt höger! Jag har inte ens rört något i options Vad kan vara felet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Det är kamera vinkel som du ändrat! Det finns inte i options utan nånstans på ditt tangentbord. Prova o tryck på det! Det är samma på (jag tror att det var den) R3 knappen så ser man CJ framifrån... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 11 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Nu har jag fixat så man ser CJ bakifrån! Men när man kör bil så ser man fortfarande framifrån! & det går inte & byta vinkel heller! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Fan vad skumt!? Vad gjorde du för att på rätt på det när han inte kör bilen!? Går det inte att göra samma sak när han sitter i bilen!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 11 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Jag ändrade kontrollerna tvärtom till CJ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Jag ändrade kontrollerna tvärtom till CJ! Gör det till bilen med då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 11 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Jamen man ser fortfarande framifrån! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts