Lindström Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Nu startade jag winamp för att lyssna på musik, skulle höja ljudet som jag alltid gjort med scrollen... men nu så spolades låten fram när jag scrollade Nån som vet vad som är felet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Stort problem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Nu startade jag winamp för att lyssna på musik, skulle höja ljudet som jag alltid gjort med scrollen... men nu så spolades låten fram när jag scrollade Nån som vet vad som är felet? Markera spellistan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 [Armanstyle] Gå in i inställningar och titta runt lite för att se om det är någon inställning som kan vara källan till problemet. [/Armanstyle] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 11 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Markera spellistan... Danke! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts