BarOs Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Hur är det med åldersgräns på att köpa GTA? En kompis sa att man skulle vara 18.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Ja det e åldersgräns (18 år) men det behöver du ju inte skriva en topic för att få reda på. Det e ju bara gå ut på en site som säljer och kolla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Det är 18års gräns.. Men vissa butiker säljer det till mindreåriga ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BarOs Skrivet 11 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Det är 18års gräns.. Men vissa butiker säljer det till mindreåriga ändå. Det var mer så jag undrade. Jag är 17 så om jag knallar ner för att köpa det lär det gå rätt bra, kan man tycka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Jag kunde köpa VC när jag var 12... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Jag köpte VC när jag var 11! Ofta någon bryr sig! Om inte ens föräldrar är extremt noga med ålder and shit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Det finns ingen lag som säger att man måste vara 18:ton, det är bara en rekomendation från spel leverantörer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_kille Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Jag köte VC vid 10 års ålder och SA vid 12 års ålder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Det finns ingen lag som säger att man måste vara 18:ton, det är bara en rekomendation från spel leverantörer. 18:ton? Artonton? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 18:ton? Artonton? Joo... i princip, fast det blir mer som ar:ton-ton Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Compwear Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Ja köpte det igår och jag ä bara 15 men han som sålde det tyckte att det var kul att jag köpte det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Jag köpte det på Game och där var man tvungen att vara 18 ELLER ringa upp sina föräldrar och sedan skulle föräldern bekräfta för hon i kassan att man fick köpa, lite smådrygt efterssom mina föräldrar ej var hemma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Jag köpte SA på internet... Där bryr de inte sig ett SKIT ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Jag köpte det på Game och där var man tvungen att vara 18 ELLER ringa upp sina föräldrar och sedan skulle föräldern bekräfta för hon i kassan att man fick köpa, lite smådrygt efterssom mina föräldrar ej var hemma Konstigt jag är 14 och kunde förhandsboka San Andreas på Game. Fast det är kanske en annan struktur som dom har när man förhandsbokar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Ja köpte det igår och jag ä bara 15 men han som sålde det tyckte att det var kul att jag köpte det Ack, vart är världens kassörer på väg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 18:ton? Artonton? Löjligt att komentera men men... Precis som när man lägger in siffror i ett ord tx. sk8te så "ska" man lägga till 2 bokstäver efter... skulle det vara: 18:n 18:on eller vad menar du?! Enligt din teori om stavningen skulle det bl fel viket som! artonN eller artonON!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 skulle det vara: 18:n 18:on eller vad menar du?! Enligt din teori om stavningen skulle det bl fel viket som! artonN eller artonON!? Räcker med att skriva 18. Jag fick iaf köpa det, och jag är under 18 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 De fick ju klagomål efter att Postal 2 och VC sålts till minderåriga och att det togs upp i media efter ett till skoldåd då många ungdomar blev skadeskjutna, så efter det så har dom frågat mig om ett 16års spel och ett 15års spel. Men jag är där ofta och köper, så de frågar/ringer inte till mina föräldrar längre. Trodde att han skulle göra det på SA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts