XperienZe Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Hejsan! Gjorde ett uppdrag där man skulle ha en lowrider och hoppa i takt med musiken. Men glömde spara bilen så jag bytte till en annan. Nu ska jag tydligen göra ett uppdrag där man behöver en lowrider, den säger så när man står i den röda ringen. Var hittar jag den utan att behöva betala 1500 för ny fjädring? Tack så mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Det finns lowriderbilar där du gör om dem (på en garage uppfart) Det brukar va "fjädring" i dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Fjädring är det i alla bilar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Jo jag vet men hydralic finns ej i alla men jag skrev så för att han skulle fatta (han skrev ju så i sitt inlägg) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hengli Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Om det är det är uppdraget efter det där man ska hoppa i takt till musiken behöver du inte ha "fjädringen", det räcker med en vanlig lowrider. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Om det är det är uppdraget efter det där man ska hoppa i takt till musiken behöver du inte ha "fjädringen", det räcker med en vanlig lowrider. Hur ska man kunna hoppa med bilen utan hydraler menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts