Arman Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Söker efter en sparad 100%-fil... är det någon som har varvat spelet än (bara uppdragsmässigt)? Lägg upp filen, vettja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Söker efter en sparad 100%-fil... är det någon som har varvat spelet än (bara uppdragsmässigt)? Lägg upp filen, vettja! Det finns att söka upp på nätet! Det lär dröja innan nån har fixat alla uppdrag! Varför vill du ha det?! Vill du inte spela själv!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 11 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Det finns att söka upp på nätet! Det lär dröja innan nån har fixat alla uppdrag! Varför vill du ha det?! Vill du inte spela själv!? Har redan sökt, såklart... Jag har också redan varvat spelet, orka göra det igen... det var ju inte så länge sen heller... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Det finns till 100% på nätet! Helt klart! Vilken sökmotor använder du!? Rekomenderar dogpile.com, den söker på alla samtidigt... Hoppas du hittar det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 (redigerad) Okay... skulle också vilja ha 100% sparfilen... orka klara 100% igen, sedan PS2-versionen ligger på 100. Så om någon hittar och lägger upp den i denna tråd så skulle jag också uppskattat det. Redigerad 11 juni, 2005 av Ronin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Den enda savefilen jag kan hitta förtillfället är "GTA: San Andreas ALL CITIES OPEN SAVEGAME" och den finns på gamecopyworld.com. Ni får nog ta och vänta lite till innan en 100% savefil dyker upp. -- Kattla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 11 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Den enda savefilen jag kan hitta förtillfället är "GTA: San Andreas ALL CITIES OPEN SAVEGAME" och den finns på gamecopyworld.com. Hittar inte den... länk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Den enda savefilen jag kan hitta förtillfället är "GTA: San Andreas ALL CITIES OPEN SAVEGAME" och den finns på gamecopyworld.com. Ni får nog ta och vänta lite till innan en 100% savefil dyker upp. -- Kattla Är det denna du pratar om? Isf har du en länk Cortez. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Den enda savefilen jag kan hitta förtillfället är "GTA: San Andreas ALL CITIES OPEN SAVEGAME" och den finns på gamecopyworld.com. Ni får nog ta och vänta lite till innan en 100% savefil dyker upp. -- Kattla Thanx =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts