Bubbli Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Ja, jag vet inte varför jag gjorde det men jag råkade ställa in upplösningen till.. Det lägre än 800*600 så skärmen blev svart och sedan kom det upp en liten ruta som sa att det inte funkade. Och det hjälper inte med att instalera om.. Vad ska jag göra? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 OMG... du har verkligen lyckats denna gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 11 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Haha... Det är lugnt nu.. Det funkade när jag tog bort mina gammla savegames. Vet inte om det va därför men funkar gör det iallafall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Haha... Det är lugnt nu.. Det funkade när jag tog bort mina gammla savegames. Vet inte om det va därför men funkar gör det iallafall... Det var därför... inställningar du gör sparas i gta_sa.set, tar du bort den får du tillbaka standardinställningarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BarOs Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Samma sak har nu hänt för mig. Problemet är att jag inte har något sparat spel att ta bort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BarOs Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Ingen som har någon idé hur man kan fixa det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zxcv Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Det är inte de sparade spelen som ska bort. Det är gta_sa.set Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BarOs Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Det är inte de sparade spelen som ska bort. Det är gta_sa.set Var hittar man den då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 C:\Documents and Settings\Ditt namn\Mina dokument\GTA San Andreas User Files Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mangoose Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Var hittar man den då? Mina dokument -> GTA San Andreas User Files Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BarOs Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Stort tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts