Nick Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Tjenare, jag har några funderingar som jag gärna vill ha svar på: 1. Vart kan man titta på korten som jag tar med kameran? 2. När kommer jag till andra ön? Hur många uppdrag ska jag klara eller vilket uppdrav av vem ska jag klara? 3. Samma som ovan fast tredje ön? 4. Är andra ön den som är ovan eller till vänster om den första ön? (Är inte så haj på alla namn på städerna än ) 5. Ibland kommer det upp att max hälsan har stigit, hur gör man så att den stiger mer? Det kommer säkert mer frågor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_kille Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 1 den finns på c:\xxx\GTA san andreas user files\ 2 du kommer typ till andra ön efter 20-30 uppdrag 3 typ 60 uppdrag 4 till vänster tror jag den andra ön är 5 du behöver mer stamina för att max hälsan ska stiga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=21506 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=23291 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nick Skrivet 11 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 (redigerad) Http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=21506 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=23291 Inga utav de frågor jag ställde finns med där, jag har redan kollat det där inlägget! @the_kille Tack för svaren Redigerad 11 juni, 2005 av Nick Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nick Skrivet 12 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Mer frågor 1. Är flygplatsen på andra eller trejde ön? 2. Vad heter den första, andra, och den tredje ön? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Tjenare, jag har några funderingar som jag gärna vill ha svar på: 1. Vart kan man titta på korten som jag tar med kameran? 2. När kommer jag till andra ön? Hur många uppdrag ska jag klara eller vilket uppdrav av vem ska jag klara? 3. Samma som ovan fast tredje ön? 4. Är andra ön den som är ovan eller till vänster om den första ön? (Är inte så haj på alla namn på städerna än ) 5. Ibland kommer det upp att max hälsan har stigit, hur gör man så att den stiger mer? Det kommer säkert mer frågor... 1 Mina dokument/GTA San Andreas user files/gallery 2 Efter 25 uppdrag (Kom dit igår) 3 Inte en aning 4 Till vänster 5 Antagligen rör dig mycket, cykla spring Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts