Tjodd Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 (redigerad) Vad händer när man fått full driving skill på bil och motorcykel? och framför allt hur får man det? jag ser bara att det kommer upp ibland när jag sätter mig i en bil eller när jag kör på ett hjul. Redigerad 11 juni, 2005 av Tjodd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Vad händer när man fått full driving skill på bil och motorcykel? och framför allt hur får man det? jag ser bara att det kommer upp ibland när jag sätter mig i en bil eller när jag kör på ett hjul. Det blir enklare att köra och du ramlar inte av lika ofta. Jag tror inte att mycket mer händer. Det är dock stora skillnader, framförallt med motorcykel. Du får det genom att köra mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts