the_kille Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Jag fattar inte hur man kan klara Madd Dogg's Rhymes och Robbing Uncle Sam. För Ryder dör alltid i Robbing Uncle Sam, och i Madd Dogg's Rhymes dör jag alltid ,för det står en vakt i vägen säg hur man klarar det på bästa sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redoid Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Att inte dö??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 I robbing Uncle Sam så ska du inte lita på ryder att skjuta alla soldater. Du måste själv fara ut och skjuta dom imellanåt,annars dör han. Madd Dogs Rhymes så ska du bara smyga och ta död på de flesta vakter. Du ska döda dom i smyg med R1+O När du sedan har boken så skall du bara ta bästa vapnet du har och skjuta alla som är fientliga Sedan har du klarat båda uppdragen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_kille Skrivet 11 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 (redigerad) Jag kör på PC så vad är R1+O? EDIT: ja just det jag klarade uncle sam uppdraget =D jag hoppa över muren sköt alla där sen sköt jag upp porten med lådorna sen ställde jag alla lådor nära där bilen parkerar sen sköt jag upp porten så Ryder kan komma in Redigerad 11 juni, 2005 av the_kille Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Låter bra! Men jag har ingen aning över vad R1 och cirkel är på pc...Skulle tro det vara sikt och skjut knappen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_kille Skrivet 11 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Då slår man bara honom sen måste man slå igen osv tills han dör eller är det så man ska göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hatk0ff Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Lånar tråden ; I ett uppdrag ska man skydda Big Smoke från ryssar. Men problemet är att så fort jag kommer in i byggnaden så dör han, vad göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Lånar tråden ; I ett uppdrag ska man skydda Big Smoke från ryssar. Men problemet är att så fort jag kommer in i byggnaden så dör han, vad göra? Ett tipps för alla liknande uppdrag är att börja uppdragen med skydds väst! Sen är det bara till att skjuta jarnet och vara snabb... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts