T2k4 Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Finns det något fusk/trainer som gör så att man slipper pilot school? är helt omöjligt att klara det tredje helikopter-testet med laptop-tangentbord. :/ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Tror icke det finns fusk till just det du har problem med, så mitt tips till dig är att köpa till ett tangentbord till din laptop. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Finns det något fusk/trainer som gör så att man slipper pilot school? är helt omöjligt att klara det tredje helikopter-testet med laptop-tangentbord. :/ Öva, öva... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Detta kan vara till bra hjälp. http://www.gtasanandreas.net/schools/flight.php Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jaffao Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Om du ställer en bil vid staketet och hoppar över, snor ett flygplan.. åk länge.. så får du pilot licens .. tror jag jag gjode så, så flög jag en stunt så kom det upp att om jag fortsätter så får jag pilot licens.. kanske funkar? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 (redigerad) Om du har svårt att sikta med helikpotern kan du ju trycka på V flera gånger så du ändrar kameravinkel till ett sikte. Mycket lättare å skjuta då. Såg intea tt det var en gammal tråd... annars hade jag också rapporterat. Redigerad 12 oktober, 2006 av rabarben Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Rapporterad Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Alltså... Jaffa, du har redan en varning för att du drog upp en gammal tråd. Wtf? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts