Jump to content

Hjälp med att tjäna snabba pengar.

Share

Recommended Posts

Train Freight Mission.

Gå till San Fierro, nära ditt garage, så finns det en tågstation framför det. Vänta in ett tåg(inte direkt obligatoriskt, ta ett tåg bara.) och starta uppdraget genom att...öh...vet inte...men på ps2 var det R3. Sen kör du ett "varv" så att du kommer tillbaka till samma ställe. Innan det händer så är det väl 4 stationer du ska passera inom tiden.

När du gjort det, gå ur tåget(Du ska få ett meddelande, level 1 complete eller så). Gå in i det igen, tryck den-som-reprensenterar-r3-på-pc och gör samma sak igen. När du klarat det så får du 50000. Det kan göras om hur många gånger du har lust med.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Train Freight Mission.

Gå till San Fierro, nära ditt garage, så finns det en tågstation framför det. Vänta in ett tåg(inte direkt obligatoriskt, ta ett tåg bara.) och starta uppdraget genom att...öh...vet inte...men på ps2 var det R3. Sen kör du ett "varv" så att du kommer tillbaka till samma ställe. Innan det händer så är det väl 4 stationer du ska passera inom tiden.

När du gjort det, gå ur tåget(Du ska få ett meddelande, level 1 complete eller så). Gå in i det igen, tryck den-som-reprensenterar-r3-på-pc och gör samma sak igen. När du klarat det så får du 50000. Det kan göras om hur många gånger du har lust med.

Känns som att det där är ett bra tips.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eller förlorar man en massa... :P

Då laddar man ett sparat spel och prövar sin tur igen.

Aah, the good old days när jag satsade $100,000 och vann det tiodubbla. Det var ren och skär lycka. (Även om det tog runt trettio minuter då jag fick ladda om spelhelvetet cirka sju gånger...)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har kommit till uppdraget där man ska köpa flygfältet ute i öknen, problemet är att jag bara har 14.000$ när jag behöver 80.000 och vet inte hur jag ska tjäna de resterande 76.000$, vad kan man göra för odd-jobs som ger mycket pengar?

Jahapp...hur var det nu med matematiken? :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har kommit till uppdraget där man ska köpa flygfältet ute i öknen, problemet är att jag bara har 14.000$ när jag behöver 80.000 och vet inte hur jag ska tjäna de resterande 76.000$, vad kan man göra för odd-jobs som ger mycket pengar?

Hur kan du ha blivt av med så mycket pengar, det är meningen att man ska ha så mycket pengar att man har råd att köpa Verdant Meadows när man kommigt dit.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1. Köp huset vid den blå pricken

2. Kör till den röda pricken och leta upp stället där du spelar på hästar

3. Vinner du så kör till den blå pricken och sparar, förlorar du så loada och gör om steg 2!

(Satsa alla dina pengar, men glöm inte att spara!)

post-31-1118491895_thumb.jpg

Redigerad av xstreem
Länk till kommentar
Dela på andra sidor