Paradis Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 |olololol det kommer ju upp ringar med pilar i som visar hur du ska hoppa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LanceVanceDance Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Men du fattar ju inte, jag har ju testat men det händer ingenting bara en tom ring.. ibland funkar radion men då klarade jag inte updraget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kalle.b Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Då har vi samma jävliga problem du och jag! För att för mig låter det så ibland när jag bara har varit inne på pausmenyn också. Oj du och jag och han har också det problemet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Det gjorde jag dagen spelet släpptes i Sverige, fast jag hade inga problem med ljudet utan jag fick bluescreens efter en stund in i spelet. Så om ni har problem med att eran dator startas om när ni spelar så kan detta funka för er Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Nope ljudet dampar fortfarande för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Nope ljudet dampar fortfarande för mig Sänk det allra längst ner då, funkar för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Didier Sachs Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Jag har aldrig haft några ljudbuggar, kanske r för att jag har ett Creative Sound Blaster Audigy 2 zs.(d.v.s 24 bit ljud).. Jag kollade på den där inställningen som du sa och min är på högsta.. Funkar fint.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts