curry Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 "Behold", sökte lite på internet, rätt många som har det här ljudbuggen. När vissa effekt ljudsnuttar (bildörrar, krashar, etc..) inte spelas upp korrekt eller när alla dialoger spelas upp samtidigt under en "cutscene" Vet inte om detta funkar för alla, men värt ett försök gör såhär: 1. Start>Kör>Dxdiag 2. Tryck på fliken "Sound" 3. Finns det en liten mätare där det står "Hardware Sound Acceleration Level" flytta pekaren ungefär i mitten till "Basic acceleration". 4. Exit och testa spelet! Hoppas det funkar! Brough by Hijackgames(GGPL) We still lives! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Jag får problem med ljudet varje gång jag har sparat. Det dånar i hörlurarna. Hoppas en patch kommer snart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
cennys Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Åh tack curry du är mannen ;D funkade direkt för mig. Dock vet jag inte om det kan vara en andledning att jag har bytt den där eax.dll filen oxå men NU FUNKAR DET ;D Thx. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Armin_boy89 Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Jag har gått in på detta , men på min står det på svenska , ska jag välja i mitten typ på "Enkel acceleration" ?? tacksam för snabbt svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Jag har gått in på detta , men på min står det på svenska , ska jag välja i mitten typ på "Enkel acceleration" ?? tacksam för snabbt svar! "Basic acceleration" motsvarar "enkel acceleration". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Armin_boy89 Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Så med andra ord så är det rätt , det jag gjorde? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
smut Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 (redigerad) Testar.. Redigerad 11 juni, 2005 av smut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Så med andra ord så är det rätt , det jag gjorde? Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Kan inte någon snäll person flänga upp eax.dll filen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Lithium Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 (redigerad) Jag får problem med ljudet varje gång jag har sparat. Det dånar i hörlurarna. Hoppas en patch kommer snart! Då har vi samma jävliga problem du och jag! För att för mig låter det så ibland när jag bara har varit inne på pausmenyn också. Redigerad 15 juni, 2005 av The Lithium Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Testa alla inställningar där. Det beror på ljudkortet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Kan inte någon snäll person flänga upp eax.dll filen? www.dll-files.com/eax Perfekt hemsida om man har tappat bort dll-filer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kjoada Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Fan va bra! nu kan jag äntligen spela spelet på bästa datorn... härligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Taffy Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Tack så mycket, nu är det mycket mer spelkänsla, spelade 23% med buggen. Det var kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PoLy Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Okej? har jag iofs vetat länge =P första jag gjorde när jag fick ljudproblemet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ShortyAD_ss Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Själv tycker jag att det är konstigt eftersom att jag inte har upplevt någraljud problem Det kanske beror på vilken dator man har Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
johle Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Jag har bara varit med om detta fel en enda gång. Klarade precis spelet med en playtime på 29:29. Min kompis laddade tyvärr ner det. Han har helt annat ljud och felet uppstår mycket oftare. Det kanske inte har med saken att göra, men kan det vara npågon skillnad på nerladdat och köpt? Jag har köpt spelet och upplever det som sagt mycekt sällan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
curry Skrivet 16 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Jag har bara varit med om detta fel en enda gång. Klarade precis spelet med en playtime på 29:29. Min kompis laddade tyvärr ner det. Han har helt annat ljud och felet uppstår mycket oftare. Det kanske inte har med saken att göra, men kan det vara npågon skillnad på nerladdat och köpt? Jag har köpt spelet och upplever det som sagt mycekt sällan. Det är ingen skillnad på det nerladdad och köpt. SA fixar inte vissa hårdvaror. Tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Lithium Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 YES, det funkar! Fan vad jag älskar det här spelet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LanceVanceDance Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Min radio funkar ibland.. men det är inte ofta och just nu är jag på ett lowrider updrag där man ska hoppa till musiken, och när inte radion funkar så kan jag inte göra updraget. ps.är även på dansuppdraget.. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts