MrBubbleMan Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Allo, Gå till polisstationen i första staden som man börjar i(kommer inte ihåg vad stan heter) sen går ni till omklädningsrummet och sen in i duscharna. Vad är det som finns där? Jag tycker iaf att det ser ut som en ultrastor dildo..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 För oss på PS2 OOOOOOOOOOOLD NEEEEEEEEEEWS! Man kan ge de till flickvännerna efter Burning Desire! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrBubbleMan Skrivet 10 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 (redigerad) Redigerad 10 juni, 2005 av MrBubbleMan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrBubbleMan Skrivet 10 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Jag gillar inte GTA på PS2 så jag har inte kört San Andreas förräns igår.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts