Mathias Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Skulle det inte komma en sån tävling som det va till PS2 efter PC releasen?......vill minnas att det stog ngnstans. Om detta ej va planerat så ber jag hultan att han kanske kan göra en ändå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Han väntar tills det har gått en tid så att fler har hunnit med att klara storyn och utforskat mer av san andreas. Så var det med PS2versionen också väl? Tävlingen var väl ganska långt efter releasen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 11 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Ja, den va ett bra tag efter ps2 releasen...men vad jag undrade va om det skulle komma nån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Vadå är det Live Quizzet ni snackar om eller. Det skulle jag gärna vela göra eftersom jag inte kunde göra det förra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 11 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Ja det e det vi snackar om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts